Lakposht
New Member
سلام. من یک لاکپشت مورمیس کاسپیکا دارم که حدود ۹ ساله ازش نگهداری میکنم. لاکپشت گاهی اوقات این نوع ماده سفید رو دفع میکنه. اما این دفعه یه فرقی داشت و اون این بود که برخلاف دفعههای قبل که نرم و آبکی بود، این دفعه سفت و گوشتی بود. این چیه؟ ممنون از راهنماییتون. برای شما و لاکپشتتون آرزوی خوشبختی و سلامتی دارم
